Skip to main content
Projektowanie Usług

Projektujemy usługi, które odpowiadają na potrzeby Twoich odbiorców i pomagają realizować cele biznesowe.

Projektowanie nowych usług

Projektowanie nowych usług to zdefiniowanie od podstaw nowej oferty dla wybranej grupy odbiorców.

Otrzymasz w efekcie propozycję nowej usługi obejmującą:

  • szczegółową koncepcję usługi wraz z opisem jej działania, informacją o odbiorcach, propozycją wartości oraz z krokami niezbędnymi do jej wdrożenia
  • kluczowe elementy obsługi np. zakres strony internetowej, sposób obsługi
  • plan pilotażowego wdrożenia usługi w organizacji

Usprawnienie istniejącej usługi

Usprawnienie usługi może mieć wiele wymiarów:

  • uproszczenie procesów
  • wprowadzenie do usługi nowych elementów, które będą odpowiadać na potrzeby klientów i pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji
  • identyfikację i modyfikację miejsc w usłudze, które zniechęcają klientów do skorzystania z oferty

Do usługi podchodzimy kompleksowo projektując zarówno elementy online jak i offline.

Co otrzymasz w efekcie:

  • szczegółowy opis nowego przebiegu usługi
  • projekty zmienionych/dodanych elementów
    np. opis sposobu obsługi, projekt strony internetowej, projekty wybranych elementów usługi (artefaktów)

Cyfrowe punkty styku z marką

Projektujemy koncepcje aplikacji oraz stron internetowych, które wspierają biznes lub są nośnikami usługi. Pomagamy określić taki ich zakres, aby efektywnie realizował cele i minimalizował ryzyko inwestycji w rozwój funkcjonalności, których odbiorcy nie potrzebują. Projektując rozwiązania online patrzymy na szerszy kontekst ich funkcjonowania, na to jak są osadzone w całej usłudze i jaką rolę w niej pełnią.

Co otrzymasz w efekcie:

  • opis zakresu funkcjonalnego rozwiązania
  • makiety średniej szczegółowości (tzw. mid-fi) prezentujące rozwiązanie
  • wytyczne dot. doświadczenia, jakie ma dostarczać rozwiązanie (tzw. look and feel)

Nasze projekty

  • realizują założone cele biznesowe
  • odpowiadają na potrzeby obecnych i/lub potencjalnych odbiorców
  • uwzględniają zarówno potrzeby odbiorców, jak i usługodawców
  • bazują na potencjale i zasobach organizacji – projektujemy rozwiązania dopasowane do danej firmy, które łatwo wdrożyć
  • pozwalają wyróżnić się na rynku i zyskać przewagę konkurencyjną uwzględniają zmieniające się otoczenie biznesowe
  • są zgodne z zasadami dostępności i zrównoważonego rozwoju
  • wychodzą poza same procesy, dotykając także towarzyszącym im doświadczeniom

Przygotowując rozwiązanie określamy

  • sposób obsługi klienta w punktach stacjonarnych (np. salonie sprzedaży) i online (np. scenariusz rozmowy w call center)
  • cyfrowe punkty styku z marką, np. zakres strony internetowej czy funkcjonalności aplikacji
  • charakterystyczne dla usług elementy, tzw. artefakty, np. wygląd opakowania, wygląd sklepu komunikację w trakcie całego procesu korzystania z usługi

Projekt usługi to nie wizja, a konkrety gotowe do wdrożenia