Projektujemy usługi, które odpowiadają na potrzeby Twoich odbiorców i pomagają realizować cele biznesowe.
Projektujemy nowe usługi i usprawniamy te, które już funkcjonują. Projektujemy usługi samodzielne oraz towarzyszące produktom. Płynnie poruszamy się pomiędzy rozwiązaniami online i offline, budując między nimi synergię.
Projektowanie nowych usług
Projektowanie nowych usług to zdefiniowanie od podstaw nowej oferty dla wybranej grupy odbiorców.
Otrzymasz w efekcie propozycję nowej usługi obejmującą:
- szczegółową koncepcję usługi wraz z opisem jej działania, informacją o odbiorcach, propozycją wartości oraz z krokami niezbędnymi do jej wdrożenia
- kluczowe elementy obsługi np. zakres strony internetowej, sposób obsługi
- plan pilotażowego wdrożenia usługi w organizacji
Usprawnienie istniejącej usługi
Usprawnienie usługi może mieć wiele wymiarów:
- uproszczenie procesów
- wprowadzenie do usługi nowych elementów, które będą odpowiadać na potrzeby klientów i pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji
- identyfikację i modyfikację miejsc w usłudze, które zniechęcają klientów do skorzystania z oferty
Do usługi podchodzimy kompleksowo projektując zarówno elementy online jak i offline.
Co otrzymasz w efekcie:
- szczegółowy opis nowego przebiegu usługi
- projekty zmienionych/dodanych elementów
np. opis sposobu obsługi, projekt strony internetowej, projekty wybranych elementów usługi (artefaktów)
Cyfrowe punkty styku z marką
Projektujemy koncepcje aplikacji oraz stron internetowych, które wspierają biznes lub są nośnikami usługi. Pomagamy określić taki ich zakres, aby efektywnie realizował cele i minimalizował ryzyko inwestycji w rozwój funkcjonalności, których odbiorcy nie potrzebują. Projektując rozwiązania online patrzymy na szerszy kontekst ich funkcjonowania, na to jak są osadzone w całej usłudze i jaką rolę w niej pełnią.
Co otrzymasz w efekcie:
- opis zakresu funkcjonalnego rozwiązania
- makiety średniej szczegółowości (tzw. mid-fi) prezentujące rozwiązanie
- wytyczne dot. doświadczenia, jakie ma dostarczać rozwiązanie (tzw. look and feel)
Nasze projekty
- realizują założone cele biznesowe
- odpowiadają na potrzeby obecnych i/lub potencjalnych odbiorców
- uwzględniają zarówno potrzeby odbiorców, jak i usługodawców
- bazują na potencjale i zasobach organizacji – projektujemy rozwiązania dopasowane do danej firmy, które łatwo wdrożyć
- pozwalają wyróżnić się na rynku i zyskać przewagę konkurencyjną uwzględniają zmieniające się otoczenie biznesowe
- są zgodne z zasadami dostępności i zrównoważonego rozwoju
- wychodzą poza same procesy, dotykając także towarzyszącym im doświadczeniom
Przygotowując rozwiązanie określamy
- sposób obsługi klienta w punktach stacjonarnych (np. salonie sprzedaży) i online (np. scenariusz rozmowy w call center)
- cyfrowe punkty styku z marką, np. zakres strony internetowej czy funkcjonalności aplikacji
- charakterystyczne dla usług elementy, tzw. artefakty, np. wygląd opakowania, wygląd sklepu komunikację w trakcie całego procesu korzystania z usługi