Skip to main content
Szkolenia

Oswajamy narzędzia projektowe i techniki kreatywne

Wprowadzenie do projektowania usług

(szkolenie 2-dniowe)

Istotą szkolenia jest doświadczenie procesu projektowego i zrozumienia jego mechaniki. Na wybranym przykładzie przechodzimy przez wszystkie etapy procesu, tłumacząc ich specyfikę. Przejście przez proces to także szansa na poznanie wybranych narzędzi pracy, takich jak techniki kreatywne, definiowanie problemu, persona projektowa itp.

Ścieżka użytkownika

Narzędzie umożliwia spojrzenie na usługę z perspektywy odbiorców. Ścieżka użytkownika umożliwia identyfikację momentów w usłudze wymagających poprawy na poziomie procesu i/lub doświadczenia. Pozwala zrozumieć, jak z naszej oferty korzystają odbiorcy: gdzie napotykają bariery, co szczególnie sobie cenią, jakie emocje im towarzyszą.

Propozycja wartości

Propozycja wartości to narzędzie, które pozwala zrozumieć do czego klienci zatrudniają nasze rozwiązanie, dlaczego się na nie decydują. Pomaga także zidentyfikować czym wyróżniamy się na tle alternatywnych rozwiązań.

Badania w procesach projektowych

(szkolenie 1- lub 2-dniowe)

W trakcie warsztatu pokazujemy jak efektywnie i bez wielkich budżetów realizować badania oraz w jaki sposób wykorzystywać zdobyte informacje w pracy nad ofertą. Pokazujemy jak planować badania, prowadzić je i analizować zgromadzony materiał.

Prototypowanie

Odczarowujemy prototypowanie usług. Pokazujemy jak efektywnie i bez dużych nakładów finansowych sprawdzić nowe rozwiązania. Podpowiadamy jak dobrać rodzaj prototypowania do stopnia zaawansowania pomysłu.