Badania pozwalają zebrać bezcenną, bo użyteczną wiedzę o odbiorcach produktów i usług. Odkrywają ich realne potrzeby, obawy i motywacje. To klucz do stworzenia oferty, która zachwyci klientów i zrealizuje biznesowe cele.
Jako uczestnik/uczestniczka warsztatów dowiesz się:
- na czym polega prowadzenie badań
- jak skutecznie zrekrutować grupę respondentów, a nie przypadkowe osoby
- w jaki sposób prowadzić rozmowę, by zamiast oczywistych faktów odkryć ukryte potrzeby odbiorców
- jak zbierać trafne spostrzeżenia i przekuwać je na wnioski
- w jaki sposób wdrażać zdobytą wiedzę w biznesie i przedkładać ją na kierunki rozwoju Twojej firmy
- jak przygotować wartościowy brief dla agencji badawczej, jeśli zdecydujesz zlecić badania na zewnątrz
Dla kogo?
- dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, twórców i projektantów produktów oraz usług, product ownerów, przedstawicieli marketingu, którzy:
- nie mają doświadczenia w prowadzeniu badań jakościowych, a chcą dowiedzieć się jak to robić
- chcą zdobywać wiedzę o odbiorcach swoich produktów i usług, by wykorzystać ją do udoskonalenia swojej aktualnej oferty lub do stworzenia nowej
- chcą projektować strategie i działania firmy w oparciu o fakty, a nie przypuszczenia
Sprawdź dostępne warianty:
19-20 września 2024
3 500,- zł /netto
4 350,- zł /brutto
-
-
Porównaj dostępne opcje
i wybierz warsztat dopasowany do Ciebie
Zakres merytoryczny
Podstawowy
warsztat 1-dniowy
Rozszerzony
warsztat 2-dniowy
Wprowadzenie do badań jakościowych w procesach projektowych
Poznanie wybranych metod badawczych
Prezentacja badawczych case studies
2 case studies
4 case studies
Poznanie praktycznych wskazówek dot. planu badania
Opracowanie prostego planu badania
Projektowanie narzędzia badawczego
Zadanie badawcze w terenie
Testowanie opracowanego narzędzia z innymi uczestnikami
Analiza danych
podstawa
podstawa + pogłębienie
Przećwiczenie analizy danych
praca na przykładowym materiale badawczym
praca na materiale badawczym zebranym w trakcie warsztatu
Wykorzystywanie badań przy testowaniu rozwiązań
podstawa
podstawa + pogłębienie
Przedkładanie wniosków na działania
podstawa
podstawa + pogłębienie
Ponadto
Konsultacje po warsztatach (do wykorzystania do 30.11.2024)
1 godz.
2 godz.
Fiszki „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking”
e-book „Praktycznie o projektowaniu usług”
certyfikat potwierdzający udział w warsztatach
Przyjemności i doświadczenia
powitalna torba pełna doświadczeń
wersja mini o wartości ok. 120 zł
wersja maxi o wartości ok. 250 zł
zwiedzanie z przewodnikiem miejsca warsztatów – zabytkowej willi Jünckego
wegański lunch
przerwa kawowa
profesjonalna fotorelacja z wydarzenia
wieczorny piknik na sopockiej plaży
Program wydarzenia zostanie przesłany po wpisaniu na listę uczestników. Więcej szczegółów w Regulaminie warsztatów.