Propozycja wartości pozwala zrozumieć do jakich zadań klient zatrudnia Twoje rozwiązanie i dlaczego właśnie na nie się decyduje. Pomaga także określić czym Twój produkt czy usługa wyróżnia się lub może wyróżnić na tle podobnych rozwiązań. Ta wiedza to doskonały punkt wyjścia do budowania przewagi konkurencyjnej.
Jako uczestnik/uczestniczka warsztatów dowiesz się:
- czym jest unikalna propozycja wartości i dlaczego warto ją określić
- w jaki sposób projektować podróż klienta przez usługę/produkt tak, by korzystanie odbywało się bez zakłóceń i dostarczało wyjątkowych doświadczeń
- jak tworzyć komunikację, która przebije się przez hałaśliwą konkurencję i wyraźnie się od niej odróżni – czymś znacznie więcej niż ceną
- z jakich narzędzi korzystać, by elastycznie planować strategię i móc ją na bieżąco dopasowywać do zmieniającego się otoczenia rynkowego – bez potrzeby zlecania skomplikowanych analiz i raportów
Dla kogo?
- dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, twórców i projektantów produktów oraz usług, product ownerów, przedstawicieli marketingu, którzy:
- nie mają doświadczenia w tworzeniu unikalnej propozycji wartości, a chcą wiedzieć jak to robić
- szukają skutecznego sposobu, by wyróżnić swoją firmę, produkt czy usługę wśród morza podobnych w swojej kategorii
- chcą tworzyć komunikację marketingową w oparciu o mocne wartości, chętnie kupowane przez klientów
- chcą budować trwałe przewagi na rynku oraz wśród klientów
W tej chwili nie mamy otwartych terminów dla tego wydarzenia.
Zapisz się na listę zainteresowanych, a poinformujemy Cię, gdy pojawią się dostępne terminy.
Zakres merytoryczny
Podstawowy
warsztat 1-dniowy
Rozszerzony
warsztat 2-dniowy
Wprowadzenie do tematu propozycji wartości
Praca na przygotowanym przykładzie – case study
opis sytuacji
opis sytuacji
+ materiał źródłowy
Przejście krok po kroku przez proces definiowania propozycji wartości dla przygotowanego case study
Zadanie w terenie
Analiza konkurencji pod kątem definiowania unikatowej propozycji wartości
omówienie narzędzia
praca z narzędziem
Przekładanie propozycji wartości na działania – przykłady
Ponadto
Konsultacje po warsztatach (do wykorzystania do 30.11.2024)
1 godz.
2 godz.
Fiszki „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking”
e-book „Praktycznie o projektowaniu usług”
certyfikat potwierdzający udział w warsztatach
Przyjemności i doświadczenia
powitalna torba pełna doświadczeń
wersja mini o wartości ok. 120 zł
wersja maxi o wartości ok. 250 zł
zwiedzanie z przewodnikiem miejsca warsztatów – zabytkowej willi Jünckego
wegański lunch
przerwa kawowa
profesjonalna fotorelacja z wydarzenia
wieczorny piknik na sopockiej plaży
Program wydarzenia zostanie przesłany po wpisaniu na listę uczestników. Więcej szczegółów w Regulaminie warsztatów.
W tej chwili nie mamy otwartych terminów dla tego wydarzenia.
Zapisz się na listę zainteresowanych, a poinformujemy Cię, gdy pojawią się dostępne terminy.