Skip to main content
Warsztat

Jak nie konkurować ceną — unikalna propozycja wartości

2024

Jako uczestnik/uczestniczka warsztatów dowiesz się:

  • czym jest unikalna propozycja wartości i dlaczego warto ją określić
  • w jaki sposób projektować podróż klienta przez usługę/produkt tak, by korzystanie odbywało się bez zakłóceń i dostarczało wyjątkowych doświadczeń
  • jak tworzyć komunikację, która przebije się przez hałaśliwą konkurencję i wyraźnie się od niej odróżni – czymś znacznie więcej niż ceną
  • z jakich narzędzi korzystać, by elastycznie planować strategię i móc ją na bieżąco dopasowywać do zmieniającego się otoczenia rynkowego – bez potrzeby zlecania skomplikowanych analiz i raportów

Dla kogo?

  • dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, twórców i projektantów produktów oraz usług, product ownerów, przedstawicieli marketingu, którzy:
  • nie mają doświadczenia w tworzeniu unikalnej propozycji wartości, a chcą wiedzieć jak to robić
  • szukają skutecznego sposobu, by wyróżnić swoją firmę, produkt czy usługę wśród morza podobnych w swojej kategorii
  • chcą tworzyć komunikację marketingową w oparciu o mocne wartości, chętnie kupowane przez klientów
  • chcą budować trwałe przewagi na rynku oraz wśród klientów

W tej chwili nie mamy otwartych terminów dla tego wydarzenia.

Zapisz się na listę zainteresowanych, a poinformujemy Cię, gdy pojawią się dostępne terminy.

Zakres merytoryczny

Podstawowy

warsztat 1-dniowy

Rozszerzony

warsztat 2-dniowy

Wprowadzenie do tematu propozycji wartości

Praca na przygotowanym przykładzie – case study

opis sytuacji

opis sytuacji
+ materiał źródłowy

Przejście krok po kroku przez proces definiowania propozycji wartości dla przygotowanego case study

Zadanie w terenie 

Analiza konkurencji pod kątem definiowania unikatowej propozycji wartości

omówienie narzędzia

praca z narzędziem

Przekładanie propozycji wartości na działania – przykłady

Ponadto

Konsultacje po warsztatach (do wykorzystania do 30.11.2024)

1 godz.

2 godz.

Fiszki „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking”

e-book „Praktycznie o projektowaniu usług”

certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

Przyjemności i doświadczenia

powitalna torba pełna doświadczeń

wersja mini o wartości ok. 120 zł

wersja maxi o wartości ok. 250 zł

zwiedzanie z przewodnikiem miejsca warsztatów – zabytkowej willi Jünckego

wegański lunch

przerwa kawowa

profesjonalna fotorelacja z wydarzenia

wieczorny piknik na sopockiej plaży

Program wydarzenia zostanie przesłany po wpisaniu na listę uczestników. Więcej szczegółów w Regulaminie warsztatów.

 

W tej chwili nie mamy otwartych terminów dla tego wydarzenia.

Zapisz się na listę zainteresowanych, a poinformujemy Cię, gdy pojawią się dostępne terminy.