Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip to main content
Warsztat

Małe badania, które przynoszą duże efekty

wrzesień 2024

Jako uczestnik/uczestniczka warsztatów dowiesz się:

  • na czym polega prowadzenie badań
  • jak skutecznie zrekrutować grupę respondentów, a nie przypadkowe osoby
  • w jaki sposób prowadzić rozmowę, by zamiast oczywistych faktów odkryć ukryte potrzeby odbiorców
  • jak zbierać trafne spostrzeżenia i przekuwać je na wnioski
  • w jaki sposób wdrażać zdobytą wiedzę w biznesie i przedkładać ją na kierunki rozwoju Twojej firmy
  • jak przygotować wartościowy brief dla agencji badawczej, jeśli zdecydujesz zlecić badania na zewnątrz

Dla kogo?

  • dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, twórców i projektantów produktów oraz usług, product ownerów, przedstawicieli marketingu, którzy:
  • nie mają doświadczenia w prowadzeniu badań jakościowych, a chcą dowiedzieć się jak to robić
  • chcą zdobywać wiedzę o odbiorcach swoich produktów i usług, by wykorzystać ją do udoskonalenia swojej aktualnej oferty lub do stworzenia nowej
  • chcą projektować strategie i działania firmy w oparciu o fakty, a nie przypuszczenia

Sprawdź dostępne warianty:

19-20 września 2024

Warsztat dwudniowy, podczas którego zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu badań, pogłębisz wybrane zagadnienia, wyruszysz w teren, by zrealizować zadania badawcze, a ponadto doświadczysz wyjątkowej usługi, jaką będzie piknik na sopockiej plaży, zorganizowany specjalnie dla uczestników warsztatów Missing experience

3 500,- zł /netto
4 350,- zł /brutto

-

Warsztat jednodniowy, podczas którego zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu badań i poznasz narzędzia, które pomogą Ci ją zastosować w swojej codziennej praktyce

-

Porównaj dostępne opcje

i wybierz warsztat dopasowany do Ciebie

Zakres merytoryczny

Podstawowy

warsztat 1-dniowy

Rozszerzony

warsztat 2-dniowy

Wprowadzenie do badań jakościowych w procesach projektowych

Poznanie wybranych metod badawczych

Prezentacja badawczych case studies

2 case studies

4 case studies

Poznanie praktycznych wskazówek dot. planu badania

Opracowanie prostego planu badania

Projektowanie narzędzia badawczego

Zadanie badawcze w terenie

Testowanie opracowanego narzędzia z innymi uczestnikami

Analiza danych

podstawa

podstawa + pogłębienie

Przećwiczenie analizy danych

praca na przykładowym materiale badawczym

praca na materiale badawczym zebranym w trakcie warsztatu

Wykorzystywanie badań przy testowaniu rozwiązań

podstawa

podstawa + pogłębienie

Przedkładanie wniosków na działania

podstawa

podstawa + pogłębienie

Ponadto

Konsultacje po warsztatach (do wykorzystania do 30.11.2024)

1 godz.

2 godz.

Fiszki „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking”

e-book „Praktycznie o projektowaniu usług”

certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

Przyjemności i doświadczenia

powitalna torba pełna doświadczeń

wersja mini o wartości ok. 120 zł

wersja maxi o wartości ok. 250 zł

zwiedzanie z przewodnikiem miejsca warsztatów – zabytkowej willi Jünckego

wegański lunch

przerwa kawowa

profesjonalna fotorelacja z wydarzenia

wieczorny piknik na sopockiej plaży

Program wydarzenia zostanie przesłany po wpisaniu na listę uczestników. Więcej szczegółów w Regulaminie warsztatów.