Skip to main content
Warsztat

Małe badania, które przynoszą duże efekty

wrzesień 2024

Jako uczestnik/uczestniczka warsztatów dowiesz się:

  • na czym polega prowadzenie badań
  • jak skutecznie zrekrutować grupę respondentów, a nie przypadkowe osoby
  • w jaki sposób prowadzić rozmowę, by zamiast oczywistych faktów odkryć ukryte potrzeby odbiorców
  • jak zbierać trafne spostrzeżenia i przekuwać je na wnioski
  • w jaki sposób wdrażać zdobytą wiedzę w biznesie i przedkładać ją na kierunki rozwoju Twojej firmy
  • jak przygotować wartościowy brief dla agencji badawczej, jeśli zdecydujesz zlecić badania na zewnątrz

Dla kogo?

  • dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, twórców i projektantów produktów oraz usług, product ownerów, przedstawicieli marketingu, którzy:
  • nie mają doświadczenia w prowadzeniu badań jakościowych, a chcą dowiedzieć się jak to robić
  • chcą zdobywać wiedzę o odbiorcach swoich produktów i usług, by wykorzystać ją do udoskonalenia swojej aktualnej oferty lub do stworzenia nowej
  • chcą projektować strategie i działania firmy w oparciu o fakty, a nie przypuszczenia

Sprawdź dostępne warianty:

19-20 września 2024

Warsztat dwudniowy, podczas którego zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu badań, pogłębisz wybrane zagadnienia, wyruszysz w teren, by zrealizować zadania badawcze, a ponadto doświadczysz wyjątkowej usługi, jaką będzie piknik na sopockiej plaży, zorganizowany specjalnie dla uczestników warsztatów Missing experience

3 500,- zł /netto
4 350,- zł /brutto

-

Warsztat jednodniowy, podczas którego zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu badań i poznasz narzędzia, które pomogą Ci ją zastosować w swojej codziennej praktyce

-

Porównaj dostępne opcje

i wybierz warsztat dopasowany do Ciebie

Zakres merytoryczny

Podstawowy

warsztat 1-dniowy

Rozszerzony

warsztat 2-dniowy

Wprowadzenie do badań jakościowych w procesach projektowych

Poznanie wybranych metod badawczych

Prezentacja badawczych case studies

2 case studies

4 case studies

Poznanie praktycznych wskazówek dot. planu badania

Opracowanie prostego planu badania

Projektowanie narzędzia badawczego

Zadanie badawcze w terenie

Testowanie opracowanego narzędzia z innymi uczestnikami

Analiza danych

podstawa

podstawa + pogłębienie

Przećwiczenie analizy danych

praca na przykładowym materiale badawczym

praca na materiale badawczym zebranym w trakcie warsztatu

Wykorzystywanie badań przy testowaniu rozwiązań

podstawa

podstawa + pogłębienie

Przedkładanie wniosków na działania

podstawa

podstawa + pogłębienie

Ponadto

Konsultacje po warsztatach (do wykorzystania do 30.11.2024)

1 godz.

2 godz.

Fiszki „Jak tworzyć produkty i usług? Zrozumieć Design Thinking”

e-book „Praktycznie o projektowaniu usług”

certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

Przyjemności i doświadczenia

powitalna torba pełna doświadczeń

wersja mini o wartości ok. 120 zł

wersja maxi o wartości ok. 250 zł

zwiedzanie z przewodnikiem miejsca warsztatów – zabytkowej willi Jünckego

wegański lunch

przerwa kawowa

profesjonalna fotorelacja z wydarzenia

wieczorny piknik na sopockiej plaży

Program wydarzenia zostanie przesłany po wpisaniu na listę uczestników. Więcej szczegółów w Regulaminie warsztatów.